Opdatering af Corona retningslinjer

Klubbens Corona retningslinjer er opdateret og der gælder indtil andet meldes ud. Næste lempelse  fra myndighedernes side forventes allerede 21. maj.

Læs og følg venligst retningslinjerne. Bistrup Sogn var tæt på nedlukning for nyligt, og situationen i Hørsholm taler for sig selv. Og hvad vigtigst er, retningslinjerne lægger ingen væsentlige begrænsninger på vores roning på vandet..

Vi har i bestyrelsen valgt at følge kommunens retningslinje for brugen af klublokaler, selv om den er mere restriktiv end det der kommer fra organisationerne, og selv om den ikke nødvendigvis er særlig logisk.

Klublokalet må IKKE bruges til sociale arrangementer som f,eks kaffedrikning, men gerne til motion (med Coronapas/negativ test , stikprøve kontrol og begrænset holdstørrelse).Kaffedrikning o.l. henvises til balkonen eller forpladsen.

Toilet og omklædning må igen anvendes med en begrænsning i antallet af samtidige brugere.