Nyhedsbrev nr. 5, 2019 – Sidste frist for tilmelding til Standerhejsningsmiddagen.

Standerhejsning og arbejdsdag
Husk at standerhejsningen med efterfølgende middag finder sted lørdag den 30. marts. Sidste frist for tilmelding til middagen er søndag 24. marts. Tilmelding sker her på hjemmesiden. Formanden holder sin tale kl 15.00.

Husk også arbejdsdagen søndag 31. marts med start kl 10.00. Her møder man bare op. Det er et rigtigt hyggeligt arrangement,  hvis udbytte vi så alle kan leve højt på hele sæsonen.

Klargøring af inriggere til en ny sæson
Klargøring af kajakkerne til en ny sæson

Fællesroningerne i april måned
Husk at fællesroningerne i april måned begynder allerede kl 17.30. Der skiftes til 18.30 når vi når til maj måned.

Kontingentopkrævning
Husk at sidste frist for kontingent indbetaling er 1.april. Alle satser og gebyrer er som i 2018.  Husk, at det gør kassererens arbejde  meget lettere, hvis betalingsfristen overholdes.

Uddannelsen til styrmand på ETA
Anette Reeh har venligst indvilget i at stå for uddannelsen af ETA styrmænd. En forudsætning for at begynde uddannelsen er erhvervet rettighed som kortttursstyrmand i inrigger. Kontakt Anette Reeh på regionsten@gmail.com og aftal yderligere.

Uddannelsen til korttursstyrmand
Beskrivelsen af uddannelsen til korttursstyrmand findes på klubbens hjemmeside under INFO.

Fleksibiliteten og mulighederne øges, jo flere der har erhvervet rettigheden som korttursstyrmand.

Roskolen
Det går fremad med tilmeldingerne til inriggerroskolen, men der er stadigvæk plads til flere deltagere. Husk, at mund-til-mund metoden i vennekreds og netværk er den bedste måde til at hverve nye medlemmer. Indlæggene i lokalaviserne resulterer i ingen, eller i bedste fald, meget få henvendelser.