Nyhedsbrev til kajakroere

Kære BRK kajakroer.
Flere af deltagerne på roskolen 2017 er nu blevet frigivet. For at sikre, at de nye, frigivne kajakroere har mere erfarne kajakroere at ro sammen med, vil vi stærkt opfordre til at alle bakker op omkring kajak fællesroningerne tirsdag og torsdag kl 18.30 i  august måned og kl 17.30 i september måned. Af erfaring ved vi, at en god overgang fra kanin til frigiven roer bedst sikres ved, at der er mulighed for at ro sammen med erfarne roere.
Andre deltagere på roskolen 2017 er endnu ikke blevet frigivet. Disse vil snarest blive kontaktet med henblik på at få udarbejdet en plan for det videre forløb frem mod frigivelse (hvis dette da stadigvæk er et ønske). Ansvaret herfor vil blive overdraget fra Hanne og Rob til klubbens nye klubkajakinstruktører (Michael, Carole, Lise og Vibeke).
Med venlig hilsen på vegne af
Birkerød Ro- og Kajakklub
Niels Ørnbjerg