Langture 2017

Planen for langture for 2017 er ikke færdig, noget er afklaret, andet mangler, der er kommet nogle ændringer, specielt i Københavns Roklub, som gør at vi må skrive ud nu og bede om tilmeldinger til Københavnerturene NU, per mail til vagn.rydahl@birkeroed-roklub.dk

Den samlede plan ser sådan ud:

Tirsdag den 18/7 Roskilde Fjord, Kattinge Vig, max 15 km – seneste tilmelding fredag d. 14. juli
Søndag den 30/7 Københavns Havn, ca. 25 km (Margreteholms Havn) Fastlagt
Lørdag d. 5./8 Præstø fjord, Bøgestrømmen, ca. 30 km, tilmelding tirsdag d. 25. juli
Søndag den 20/8 Big Mama Fastlægges endeligt i august
Mandag-tirsdag 28-29/8 2 dages hyttetur til Nivaa for de gråhårede. Seneste tilmelding 10. juli

Alle turene, undtagen Københavnerturene, vil blive opslået for tilmelding før turen som vi plejer.

København:

Københavns Roklub har strammet kravene til bådudlån:
Prisen er steget fra 25,- pr. bådplads til 50,- kr. pr. bådplads.
De kræver bindende tilmelding ved reservationen og forudbetaling.
Disse vilkår må nødvendigvis gå videre til deltagerne.

Begge ture (4/7 og 30/7) starter kl 9 i Birkerød Roklub. Den 4/7 regner vi med at være hjemme ved roklubben senest kl 18. Den 30/7 regner vi med at være hjemme senest kl 19.

Tilmelding senest lørdag den 17/6 kl 24 pr. mail til vagn.rydahl@birkeroed-roklub.dk Vi kommer tilbage til deltagerne om, hvordan vi ordner betalingen.

Nivå den 28-29/8:

Nivå-turen er i store træk faldet på plads. Vi har lejet Hellerup Roklubs Hytte, og vi kan låne både i henholdsvis Humlebæk Roklub og Nivå Roklub. Vi har fået tilsagn om op til 19 bådpladser i inrigger. Når vi ved, hvor mange og hvem der deltager på turen skal der laves et puslespil med kørsel, afhentning og aflevering af både.

Klik her for at læse programmet.

For en (forhåbentlig overflødig) sikkerheds skyld er der onsdag aften (den 28/6) udsendt bekræftelse til de der er tilmeldt Holbæk turen, og derudover til de der er tilmeldt Nivå-turen.

Det vil sige, at hvis du ikke har modtaget en bekræftelse onsdag aften, så er du ikke tilmeldt de pågældende ture.

Venlig hilsen

Vagn