Klubtøj

Som det vil være flere bekendt, har klubben indhentet tilbud på veste, T-shirts og kasketter med klub-logo på. Dette udstyr giver dels en god beklædningsløsning, når vi ror på eget farvand, ligesom det er præsentabelt, når vi ror på fremmed farvand.

Vi har lånt såvel en herre som en damemodel af omtalte klubtøj i størrelse ”Large”, så man kan danne sig et indtryk af tøjet og størrelsen. Dette tøj hænger pt. på en stumptjener i klublokalet, hvor det kan ses til og med den 29. august.
Bestilling bedes senest den 30. august indsendes til kasserer@birkeroed-roklub.dk eller til jette@kurubacak.dk.

Priser:

Vestkr. 575
T-shirtkr. 240
Polo trøjekr. 265
Polo trøje (bomuld) med brystlommerkr. 265
Kasketkr. 140

For vest og trøjer husk at angive størrelse (S/M/L/XL/XXL) samt model (Dame/Herre).

T-shirts, Poloshirts samt kasketter kan i øvrigt også være præsentabel for kajakroerne.

Torben Gunge