Email-notifikation fra Rokort.dk

For at give flest muligt lejlighed til at nyde godt af klubbens nye værktøj til organisering af fælles roninger (“det digitale datingsystem”) er alle fuldgyldige medlemmer, som ror inrigger, nu oprettet som modtagere af indbydelser (mail-notifikationer) til sådanne fælles ture.

Vi håber, at man vil gøre brug af systemet, der ligger på rokort.dk., se nyhedsmail af 22. juni 2019.

Især nytilkomne roere, men ikke kun dem, har ytret ønske om bedre muligheder for at arrangere eller deltage i ture med andre end dem, man lige kender i forvejen. Dette er også vigtigt som et bidrag til klubbens sociale liv.

Hvis man ikke ønsker at modtage disse mail-notifikationer (indbydelser) kan man gå ind på rokort.dk, åbne sin profil og fjerne fluebenet fra ”Modtag e-mail om aktiviteter”. Det er beskrevet hvordan man gør i vejledningen, der var vedhæftet mailen den 22. juni 2019. Man kan også bede Jens Erik Lund om at gøre det. Send en mail jenserik@vallebona.dk eller SMS 40251910 til Jens Erik.