Langtur Københavns Havn, tirsdag d. 26. juli

Den planlagte Københavner-tur søndag den 10. juli måtte aflyses p.g.a regn. Her kommer så tur Københavner-tur nummer 2.

Vi låner både i Københavns Roklub i Sydhavnen. Vi snakker som sædvanligt om ruten, men planen er at holde distancen moderat. Turen kan være Langebro, Frederiksholms kanal, Operaen, vendepunkt frokost og åbne toiletter på Trekroner, tilbage gennem havnen, kaffepause ved kanonbådsskurene på Holmen, Christiansholms kanal, tilbage til Sydhavnen.
Hvis vi laver en afstikker ind i Frihavnen til Bjørn Nørgårds Havfrue bliver distancen ca. 17 km ellers ca. 15 km.

Vi mødes i Roklubben kl. 9 og forventer at være tilbage kl. 18. Medbring madpakker, drikkevarer og kaffekrus. Vi kører sammen i det nødvendige antal biler.

En hjemmebagt kage vil utvivlsomt sætte en ekstra kolorit turen.
Vi har reserveret 20 bådpladser, og vi må forudse, at det bliver svært at skaffe flere.
Gebyr til København’s Roklub 25,- kr. pr. deltager.

Tilmelding pr. mail til vagn.rydahl@birkeroed-roklub.dk senest onsdag den 20. juli kl. 20. (altså ret snart!). Tilmeldingen skal indeholde deltagerens mailadresse, eventuel kommunikation om turen kommer pr. mail.

De tilmeldte roere vil modtage en bekræftelse på tilmeldingen senest torsdag den 21. juli.