Indmeldelse

Har du besluttet dig til at blive medlem i Birkerød Ro- og Kajakklub, skal du straks vide, at du er meget velkommen til at deltage i vort aktive klubliv. Skal dit medlemsskab blive en succes, hviler halvdelen af ansvaret og arbejdet på dig selv. Klik på kontingentsatserne for at se priserne.

Når du har sendt din ansøgning om medlemskab er du ikke automatisk roer i  Birkerød Ro- og Kajakklub, men bliver det først, når du har gennemført roskolens undervisning eller kan dokumentere, at du allerede er frigivet som roer fra en anden klub.

Rosporten er meget populær og det er ikke altid, at kapaciteten ved den frivillige instruktion er tilstrækkelig. Du kan derfor risikere at stå på venteliste til der er plads på inriggerskolen eller kajakskolen.

Efter at klubben har modtaget din ansøgning om medlemskab vil du blive kontaktet af rochefen eller kajakchefen.

Indmeldelsesgebyr og kontingent  til Nordea  (Reg. nr.:  2252  konto nr.: 0170 102 745). Husk at oplyse dit navn i selve bankoverførselen.

Velkommen i Birkerød Ro- og Kajakklub!

Test

Indmeldelse

Indmeldelse i Birkerød Ro- og Kajakklub

kun 6 tal ( ddmmyy )