Inrigger langtur til Præstø, mandag d. 7. september

Vi låner både i Præstø Roklub.

Vi starter i Birkerød Roklub kl 0830 og regner med at være hjemme ca. kl. 19.00.

En god turmulighed er Præstø Fjord rundt med frokost i den lille havn på Feddet og en spids ud i Fakse Bugt, 20 km.

Der er gebyr til Præstø Roklub på 50,- kr pr. deltager. Det bedes betalt efter turen til Reg. 2464 Konto 0150 105 631 eller MobilePay 30 54 82 24.

Langtursstyrmændene skal nedbringe deres styrmandsbevis.

Det sædvanlige:
Deltagelse forudsætter fuldt medlemskab og frigivelse. Man skal være indstillet på at skifte i bådene undervej.
Vi kører sammen i egne biler, hvor ”chaufføren” indkasserer 2,- kr. pr. km.
Medbring madpakke og drikkevarer.

Hvis der er en, der har lyst til at bage en kage vil det være dejligt og velkomment. Det vil være godt, hvis der er en, der kommer lidt før og laver noget kaffe.

Tilmelding senest onsdag den 19, august kl 20 til rydahl@newmail.dk – tilmelding bekræftes dagen efter.

Antallet af bådpladser er begrænset, ”først til mølle”-princippet gælder.