Standerstrygning, lørdag d. 26. oktober

Standerstrygningen finder sted lørdag den 26. oktober. Sommersæsonens sidste fællesroning starter kl 15.00. I tilfælde af dårligt vejr eller bare manglende lyst til at gå på vandet er der kaffe og kage i klublokalet fra kl 16.00. Formanden holder tale og standeren stryges kl 17.00.

Middagen starter kl. 19.00. Ægtefæller/partnere er velkomne til middagen. Sidste frist for tilmelding er søndag den 20. oktober. Prisen per person er 190 kr. Dette inkluderer velkomstdrink samt middagen. Drikkevarer kan enten medtages eller købes i klubben.
Der er nu lukket for tilmelding.

Beløbet indbetales på Nordea Reg nr.: 2253, Konto nr.: 0170 102 745. Mærk indbetalingen med navn, antal deltagere og ”Standerstrygning”.

Vi har brug for assistance vedrørende kagebagning, brygning af kaffe om eftermiddagen, borddækning og endelig oprydning.

Formanden for festudvalget, Niels Høyer, kan kontaktes på tlf. 60850540 for yderligere information.