Standerhejsning, lørdag d. 25. marts

Standerhejsningen 2017 finder i år sted lørdag den 25. marts. Standeren hejses kl.15.00, og efterfølgende er der mulighed for kaffe og kage i klubhuset eller for sæsonens første rotur.

Middagen starter kl. 18.00. Prisen er 180 kr per person. Heri er inkluderet velkomstdrink og kaffe. Øl, vand og vin kan købes i klubben.

Søndag den 26. marts kl 10.00 til senest 15.00 er der forårsrengøring. Der serveres rundstykker m.m ved starten og der spises rester fra dagens før til en sen frokost. Her er ingen tilmelding nødvendig. Men mød endelig op og giv en hånd med for at få klubhuset og dets omgivelser i fin stand til sæsonen. Det plejer at være en rigtig hyggelig dag.

Sidste frist for tilmelding til middagen var søndag den 19. marts.

Yderligere information om middagen hos Kim Frøkjær eller på telefon 21 81 71 72.