“Langtur” til BIG MAMA i Lyngby, søndag d. 28. august

Søndag den 28. august, afgang fra roklubben kl. 10 (Datoen er ændret fra planens den 21. august)

Vi ror ned til Lyngby Hovedgade, går i land og spiser frokost på Café Big Mama, der ligger nær ved landgangsstedet, og ror hjem igen.

Turen ned går gennem slusen ved Frederiksdal, Mølleåkanalen, Bagsværd Sø rundt (hvis ikke der er konkurrence), Lyngby Sø, Lyngby Hovedgade. Turen hjem er måske den lige vej, og så bliver hele turen på 22 km. Det er op til den enkelte båd, at beslutte en anden vej hjem, og dermed en anden længde på turen.

Tilmelding senest Fredag den 26. august kl. 12 pr. mail til vagn.rydahl@birkeroed-roklub.dk, så vi kan bestille bord og forhåbentlig sidde samlet. Hvad man vil have til frokost, såvel som regningen for det, er den enkeltes egen sag.

Vi bestiller bord til kl. 13, så roningen om ønsket kan foregå i et fredeligt tempo. Vi regner med, at de der tager ”normalturen” er hjemme senest kl. 16.