Kontingent 2016

Standerhejsningen og den ny ro-sæson står for døren, og det er tid til betaling af årskontingent for ro-sæsonen 2016, som starter ved standerhejsningen lørdag den 19. marts.

Kontingenterne er:
Fuldgyldige medlemmer                                          kr.      1.500
Seniormedlemmer                                                    kr.         800
Støttemedlemmer / Passive medlemmer             kr.         500
Plads i klubbens kajakstativ (hvis tildelt)               kr.         750

Fornye/genindmeldte medlemmer er der endvidere et tilmeldingsgebyr på kr 500, dog kun kr 200 for Seniormedlemmer.
For medlemmer, der overgår fra Seniormedlemskab til Fuldgyldige medlemmer, er der et tillægsgebyr på kr 300.

Vi beder dig venligst overføre beløbet inden Standerhejsningen, og senest den 1.april
via bankoverførsel til Nordea Bank, reg. nr. 2464 – konto 0170 102 745.
Oplys medlemsnummer og navn i feltet “besked til modtager”.
(Til nye medlemmer – Indsæt “Ny -” og eget navn/email-adresse)

Henvendelse om mulig adgang til klubbens kajakstativ bedes rettet til kajakchefen, Robert Doeleman, (robert.doeleman@birkeroed-roklub.dk).
Pladser i kajakstativet bedes indbetalt via separat bankoverførsel.

Skulle du ikke længere ønske at være medlem af klubben, bedes du venligst sende besked derom til undertegnede senest den 31. dennes.

Torben Gunge
kasserer@birkeroed-roklub.dk