KUL og SILD

eller mere udførligt kultur-tur med frokost med sild med mere

SØNDAG DEN 5. OKTOBER KL. 9:30

Denne gang bliver det nok så meget NA-tur som KUL-tur

Vi mødes i roklubben kl 9:30 og ror ned til broen ved Kolle Kolle.
Her går vi i land og møder Stephan Springborg fra Østsjællands Skovdistrikt – og ja, det er ham som besøgte os forrige vinter og fortalte os om naturen omkring Furesøen.

Stephan Springborg vil tage os med på en gåtur i området, og vise os ”det skjulte i skoven” og spor efter spændende fænomener i nutid og fortid.

Vi regner med en tur på 1,5 til 2 timer, så hvis I ror i små rosko, så tag traveskoene med.

Så er vi tilbage ved Kolle Kolle broen og ror hjem til frokost i roklubben

Deltagerne bedes medbringe hver deres bidrag af mad til et godt frokostbord til fælles glæde og øl/vand til eget forbrug. Vi plejer at lægge vægt på sild, men andre gode sager er også velkomne.

Der er frit valg på alle hylder, incl, brød, smør og brændevin.

For at forebygge, at alle kommer med det samme bedes deltagerne melde sig til på opslagstavlen i roklubben og samtidigt skrive hvad I har tænkt jer at tage med – ikke så gerne det samme, som nogen andre har skrevet på listen i forvejen.

Så skynd dig at melde dig til, så der ikke er en anden, der når at tage din yndlingssild! Turen kræver minimum 10 deltagere og sidste tilmeldingsfrist er søndag d. 28. September kl. 19:00

Kontaktperson er Vagn Rydahl